søndag 22. juli 2012

Jeg tok en test som viser hvor du står i amerikansk politikk....





Jeg tok en test om amerikansk politikk - og ble ganske forbauset over svaret... Mitt Romney altså? Ikke akkurat 100% score, men allikevel??! Er dette en testside for å få folk til å bli republikanere??? Kanskje siden er laget for å få folk til å forlate demokratene? Jeg hadde forventet Ron Paul først, og så litt Obama... Nå svarte jeg litt konservativt på noen av spørsmålene, men ikke såååå konservativt...

Jeg er altså enig med Mitt Romney i: economic, foreign policy, immigration, social and environmental issues...

Ron Paul: economic, domestic policy, immigration and social issues

Gary Johnson: (hvem er det forresten?) : economic, domestic policy and science issues

Barack Obama: science and health care issues.

Enig med Obama i science, det må være at jeg svarte at jeg trodde på evolusjonsteorien eller?:)

At jeg er 83% republikaner er vanskelig å leve med! :P




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar