tirsdag 20. mars 2012

Ting jeg må gjøre før jeg dør

Man vet aldri når livet kan ende, derfor er det viktig å ha prioriteringene klare. De gangene jeg har flyttet, merker jeg hvor mange ting jeg har - og hvor lite jeg bruker de i hverdagene. Hvor mange ting man bare måtte ha, skulle bruke, og aldri husker på eller aldri bruker.... Det er det samme med planer i livet. Det er masse man absolutt vil ønske å gjøre, og helt sikker på at man får tid til, allikevel ender det plutselig med at man er 80 år, sitter på gamlehjem med dårlig hofte og kommer seg ingen steder...

Så hva er det jeg absolutt skulle ønske jeg har gjort - om jeg skulle dø i morgen?
Her kommer lista

Reising:
*Praha
*New York
*Florida
*New Orleans
*California
*Aruba
*Sør-Afrika
*Australia
*Thailand
*Italia
*Riga
*Stockholm
*København
*Kina

Og plassene jeg bare MÅ oppleve IGJEN er:
*Barcelona
*Paris
*London


Noe annet?
Ta en mastergrad
*Reise rundt i Norges vidstrakte land... Det er utrolig mange fine steder rundt om i Norge, som man sjelden kommer på siden man ofte drømmer om varme og noe eksotisk....

For våren skulle jeg ønske.....

*Honningsvåg
*Nordkapp
*Sørøya
*Lakselv
*Kautokeino og Karasjok
*Alta

*Kirkenes? Har man skikkelig god tid, så hadde det vært fint å dra til Kirkenes...:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar