lørdag 12. mai 2012

Dagens helsetips

Noen lørdager ender man opp med å bruke penger på piss, mens andre lørdager kommer man over noe som faktisk er vel unte penger. Denne lørdagen er sistnevnte. Jeg surra rundt i byen og hadde god tid før jeg skulle lunsje, og plutselig surra jeg meg inn på en butikk jeg ikke har vært på siden begynnelsen av september. En skobutikk. Jeg så på fine høyhælte sko som vil passe nå som det blir bedre i været, og så så jeg litt på tøfler og sandaler. Jeg har ønsket meg noen behagelige sko som jeg kan bruke blant annet på jobb, fordi jeg har er litt vonde. Jeg prøvde en, og så en til. Med en gang jeg tok de på var de sykt gode. De har små klumper i underlaget, slik at man får en deilig massasje av å gå med dem. Faktisk sitter jeg med de nå, og merker hvordan de faktisk masserer nakken min. Fotsoneterapi tilsier at kroppen henger sammen, så det er sikkert noen reflekspunkter de treffer nede i foten, som indirekte løser opp stive skuldre full av muskelknuter. Jeg prøvde faktisk å ta de av den høyre foten - og jaggu kjente jeg kunne massasje på venstesida. Med andre ord: det fungerer! De er myke, behagelige og de masserer foten mens jeg har de på. Gjett om jeg springer ned til byen på mandag og kjøper et par til - så kan jeg ha et par hjemme og et par på jobb for eksempel.

Eneste negativet er at de er ikke veldig pene å se på, men noen ganger må man tenke function before fashion.
Jeg prøvde å google skoene, men finner de ikke. Det ser ut til å være av merket "naturform" - men det har jeg aldri hørt om før...

" Absolute comfort. With naturform we take your comfort seriously. Thats why we use only quality leather combined with the comfort of a luftpolster sole and a genuine mocassins constructions"

Gjett om jeg er enig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar